Dažniausiai užduodami klausimai

Noriu paklausti apie Jūsų prekes:

Klausimas: Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Atsakymas: Rašykite mums el. laišką adresu pagalba@servisuiranga.lt ir mes Jums atsakysime per 3 darbo dienas.

Klausimas: Ką daryti, jei prekės aprašyme pateikta informacija yra skirtinga, lyginant su kitais tinklalapiais?

Atsakymas: Rašykite mums el. laišką adresu pagalba@servisuiranga.lt informaciją patikrinsime ir per dvi darbo dienas atsakysime.

Klausimas: Ar ServisuIranga.lt tikrai prekės originalios?

Atsakymas: Taip, visos ServisuIranga.lt parduodamos prekės yra originalios. Mes bendradarbiaujame tik su patikimais tiekėjais, kurie gali patvirtinti prekių kokybę bei prisiimti už tai atsakomybę. Visos ServisuIranga.ltparduodamos prekės turi gamintojų atitikties sertifikatus.


Noriu paklausti apie prekių kainas:

Klausimas: Ar galiu derėtis dėl kainos?

Atsakymas: Savo pirkėjams visada stengiamės pasiūlyti geriausią kainą. Jei tą pačią prekę randate pigiau pas kitą pardavėją Lietuvoje, praneškite mums ir mes pasistengsime pateikti tokį pat ar geresnį pasiūlymą.

Klausimas: Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims?

Atsakymas: Ne. Kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos.

Klausimas: Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?

Atsakymas: Taip, visų prekių kainos mūsų parduotuvėje nurodytos su PVM.


Noriu paklausti apie prekių pristatymą:

Klausimas: Kur ServisuIranga.lt pristato prekes?

Atsakymas: ServisuIranga.lt pristato prekes visoje Lietuvoje. Pristatymo kaina nuo vietovės nepriklauso.

Klausimas: Per kiek laiko pristatote prekes?

Atsakymas: Numatomas prekių pristatymo laiką pranešime jums apmokėjus pirkinį.

Klausimas: Ar galime prekes atsiimti pačiam?

Atsakymas: Be abejo, štai adresai, kuriais galima atsiimti prekes:

Nemokamas prekių atsiėmimas Vilniuje:

Piliakalnio g. 7  LT-06229, Vilnius

Žiūrėti žemėlapyje

Darbo laikas: I-V 08:00 – 17:00 val.

Klausimas: Ar siūlote prekių montavimo paslaugą?

Atsakymas: Taip, prekių montavimo paslaugą teikia mūsų įmonės (UAB „Eurogama“) darbuotojai. Susisiekite su mumis dėl prekių montavimo: pagalba@servisuiranga.lt

 


Noriu paklausti apie pirkimą ServisuIranga.lt:

Klausimas: Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Atsakymas: Taip. Tiesiog nužymėkite varnelę „Pristatyti mokėtojo adresu“ ir įveskite asmens, kuriam pageidaujate, jog būtų pristatyta prekė, duomenis.

Klausimas: Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti?

Atsakymas: Užsakymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą.

Klausimas: Kada jūs pamatote mano užsakymą?

Atsakymas: Jūsų užsakymą pamatome, kai paspaudžiate mygtuką „Pateikti užsakymą“.

Klausimas: Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

Atsakymas: Sąskaitą faktūrą, atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu, iškart kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. El. sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis talonas.

 


Noriu paklausti apie garantinius įsipareigojimus:

Klausimas: Ar Jūsų prekės turi garantiją?

Atsakymas: Visos ServisuIranga.lt parduodamos prekės turi tokias pat garantijas, kaip ir perkant tiesiai iš tiekėjų. Plačiau apie garantijas galite paskaityti čia.

Klausimas: Kur kreiptis, jei prekė sugedo?

Atsakymas: Rašykite mums el. laišką adresu pagalba@servisuiranga.lt ir mes Jums atsakysime per 3 darbo dienas.

Klausimas: Kiek laiko vidutiniškai užtrunka prekės taisymas?

Atsakymas: Prekės taisymo trukmė priklauso nuo prekės bei gamintojo garantinio centro užimtumo.

Klausimas: Ar pakeisite prekę, jei senosios pataisyti neįmanoma?

Atsakymas: Jeigu prekės garantinis laikotarpis nepasibaigęs, prekė bus pakeista arba sugrąžinti pinigai.


Noriu paklausti apie užsakymų vykdymą:

Klausimas: Kada pradedate vykdyti užsakymą?

Atsakymas: Jei Užsakymą pradedame vykdyti jums įvykdžius užsakymo apmokėjimą į UAB „Eurogama“ banko sąskaitą.

Klausimas: Ką reiškia statusas:

Atsakymas:

  • Užsakymas priimtasUžsakymas pateiktas, tačiau dar nevykdomas. Pirma užsakymo būsena, turinti du rezultatus: arba užsakymas atmetamas (netyčia padarytas užsakymas, kt.), arba jis patvirtinamas (suderinama užsakymo informacija, teisingai supildomi visi užsakymo duomenys).
  • Laukiama apmokėjimoLaukiama užsakymo apmokėjimo ir jam įvykus bus pereinama prie galutinio statuso.
  • Prekė pakeliui į mūsų sandėlį;Užsakymo vykdymas tęsiamas, tiekėjas patvirtina, kad prekė bus pristatyta.
  • Užsakymas išsiųstas Prekė jau mūsų sandelyje. Ji yra paruošiama siuntimui ir perduodama kurjeriui arba UAB „Eurogama“ darbuotojai patys pristato įsigytą įrangą.

Klausimas: Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Atsakymas: Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums tel. + 370 618 37123 arba el. paštu pagalba@servisuiranga.lt. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.


Noriu paklausti apie ServisuIranga.lt Nuolaidų kodus:

Klausimas: Kas yra nuolaidos kodai?

Atsakymas: Nuolaidos kodas yra vienkartinis kodas, kuriuo galite atsiskaityti panaudodami visą jo vertę bei padengti iki 100% pirkinio vertės. Nuolaidos kodai turi ribotą galiojimo trukmę.

Klausimas: Kaip gauti nuolaidos kodą?

Atsakymas: Nuolaidos kodai dažniausiai skiriami kaip įvairiuose UAB „Eurogama“ renginiuose, taip pat lojaliems ir naujiems klientams. Apie juos pranešame savo naujienlaiškiuose, tinklapyje.